EKRE tallub mutta eesti rahvuse, sülitab eesti sõdurite
peale, kes vere hinnaga võitlesid välja meie iseseisva riigi, ja kõikide nende
peale, kelle pingutuste varal on õnnestunud see taastada ja seda hoida. Meie
sõdurid ei võidelnud riigi eest, mis oleks väiklaselt küüned enda poole, vaid nad
tahtsid luua riiki, mis „on rajatud õiglusele ja seadusele ja vabadusele“ ning
kus „kõik Eesti kodanikud on seaduse ees ühetaolised“ ja kus „ei või olla
avalikõiguslikke eesõigusi ja paheõigusi, mis olenevad sündimisest, usust,
soost, seisusest või rahvusest.“
EKRE lööb noa selga viimase veerandsajandi pingutustele
hoida eesti rahvast ja kultuuri, lävida maailmaga ja vaimus rikastuda; sõgedalt
tahavad nad sulgeda Eesti riiki poliitiliselt ja kultuuriliselt, millises sulus
tabaks Eestit vältimatult vaimne mandumine ja väga tõenäoliselt ka iseseisvuse
kaotus. EKRE on hunt lambanahas, väites end Eesti huvide eest seisvat, tegutseb
ta neile risti vastu.
Ning kristlusega flirtides on EKRE vastuolus kõige
põhimisemate kristlike põhimõtetega (armasta oma ligimest nagu iseennast, „mida te iganes olete jätnud tegemata kellele tahes mu kõige pisematest
vendadest, seda te olete jätnud tegemata minulegi“, pööra teine põsk jne).
Väljastpoolt paistavad nende ülikonnad küll nägusad, aga seespoolt on täis
surnuluid ja kõiksugust roisku! Puud tuntakse viljast; kus on neil „ihulikud halastusteod“,
millest räägitakse ühe kiriku katehheesi-leheküljel: „näljaseid toita,
janustele juua anda, paljaid riietada ja võõrastele öömaja anda“?
Konservatiivsusest, mis peaks tähendama pärimuse lõimimist
kaasajaga ja selle abil uue loomist, on nad teinud preservatiivsuse, mineviku
valitud palade keldri, kust nopitud puuslikega nad mitte ei edenda tänapäeva,
vaid mõistavad selle üle kohut.
EKRE väidab end seisvat eesti rahva enamuse eest, ent ei
tunnista võrdseid õigusi eesti kodanikele, kes räägivad teist emakeelt,
järgivad teisi kultuurikombeid, ehivad oma ihu mittevalge nahaga, armastavad
samast soost inimest jne. Kodanikud, pange hoolega tähele! Nagu kirjutab Toomas Jürgenstein: „Kui öeldi halvasti mustanahaliste kohta, siis ma vaikisin, sest
minu nahk on valge. Kui öeldi halvasti pagulaste kohta, siis ma vaikisin, sest
mul pole pagulaste hulgas tuttavaid. Kui öeldi halvasti geide kohta, siis ma ei
protestinud piisavalt, sest ma polnud ju gei. Kui öeldi halvasti lasteta naiste
kohta, siis ma vaikisin, sest naiste probleemid mõtlesin jätta naistele. Kui
Eesti jõukamate ja vaesemate vaheline palgalõhe kasvas üheks Euroopa suuremaks,
siis ma ei protestinud, sest tahtsin kuuluda jõukamate hulka.” Mõtelge järele –
varem või hiljem jõuab välistamine teieni, igaüks meist on mingitpidi vähemus.
Ärge laske külvata vaenu ja vimma ühiskonnaosade vahel! See on „sõda vaeste
vahel“, millest lõikavad kasu rikkad ja võimukad, kelle hulka kuulub ka EKRE.
Ärge laske end eksitada, ärge valage oma viha ja pettumust teiste nõrkade ja
viletsate peale, vaid vastupidi, sõdige inimeste ja institutsioonide vastu, mis
hoiavad teid vaese ja viletsana – seda saate aga teha ainult üheskoos teiste
vaeste ja viletsatega. Vastasel juhul saavad võimnikud teist alati jagu.
Hahaa!
RispondiEliminaÄrge laske end eksitada, ärge valage oma viha ja pettumust teiste nõrkade ja viletsate peale, vaid vastupidi, sõdige inimeste ja institutsioonide vastu, mis hoiavad teid vaese ja viletsana – seda saate aga teha ainult üheskoos teiste vaeste ja viletsatega. Vastasel juhul saavad võimnikud teist alati jagu.Võidelge koalitsioonivalitsusega kes suurendab makse et eesti välja suretada.
RispondiEliminaNing kristlusega flirtides on EKRE vastuolus kõige põhimisemate kristlike põhimõtetega (armasta oma ligimest nagu iseennast, „mida te iganes olete jätnud tegemata kellele tahes mu kõige pisematest vendadest, seda te olete jätnud tegemata minulegi“, pööra teine põsk jne). Väljastpoolt paistavad nende ülikonnad küll nägusad, aga seespoolt on täis surnuluid ja kõiksugust roisku! Puud tuntakse viljast; kus on neil „ihulikud halastusteod“, millest räägitakse ühe kiriku katehheesi-leheküljel: „näljaseid toita, janustele juua anda, paljaid riietada ja võõrastele öömaja anda“?kristlikud põhimõtted käivad kristlaste kohta mitte moslemitest anastajate kohta,eesti inimesed ei taha oma riiki Kölni ja pariisi sündmusi,eestlased tahavad elada rhulikku elu,mitte iga päev kartma midagi.
Valitsus lööb noa selga viimase veerandsajandi pingutustele hoida eesti rahvast ja kultuuri, lävida maailmaga ja vaimus rikastuda; sõgedalt tahavad nad sulgeda Eesti riiki poliitiliselt ja kultuuriliselt, millises sulus tabaks Eestit vältimatult vaimne mandumine ja väga tõenäoliselt ka iseseisvuse kaotus. reform ja SDE on hunt lambanahas, väites end Eesti huvide eest seisvat, tegutseb ta neile risti vastu.
mingi huumoritund või?
RispondiElimina