sabato 17 dicembre 2011

tere

Tegin eraldi blogi poliitilise mõtte jaoks. Kui kellelgi laias laastus haakuvad mõtted, mida siia postitama hakatakse, siis on ta teretulnud nii kommenteerima kui ka ise postitusi lisama - ja võib-olla ka kaasautoriks tulema.
Mul on poliitilisi sümpaatiaid ja antipaatiaid, aga ma ise ei kuulu ühtegi erakonda, vaid see blogi on mõeldud vabakonna edendamisena.
23. septembril 2010 lõin ma facebookis ürituse pealkirjaga "Plaanitu", millega ma justkui asutasin "vabakonna", mida ma esiteks mõtlesin eristatuna erakondadest ja teiseks haakuvana "vaba kondamisena" Zhuangzi mõttes (Kaplinski tõlkes "Vabalt uidates").
2. detsembril 2010 kuulutati välja presidendi sõnause-üleskutse tulemused, kuhu keegi oli esitanud ka "vabakonna" mõiste tähenduses "kolmas sektor". Selles tähenduses on see mõiste jõudnud juba mingil määral juurduda. See tähendus haakub väga hästi kahe eelmisega.

Margus Ott

Nessun commento:

Posta un commento